Kedvezményezett neve: „DR. SYDÓ ÉS TÁRSA” Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: Infokommunikációs fejlesztés a „DR. SYDÓ ÉS TÁRSA” Kft-nél

A szerződött támogatás összege: 7 366 000 Ft

A támogatás mértéke (%-ban), 40%

A projekt tartalmának bemutatása:

A fejlesztés során felhőalapú szolgáltatások kerülnek bevezetésre az alábbi funkcionális területen: Humán erőforrás menedzsment; Táv- és csoportmunka támogatás; Tudásmenedzsment specializált megoldás; Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow); Elektronikus iratkezelési rendszer; Szolgáltatásmenedzsment terület. Minden szolgáltatást 22 hónapon keresztül béreljük 4 felhasználó részére. A projekt keretein belül a szolgáltató az implementáláshoz kapcsolódóan teljes körű oktatást, betanítást nyújt. Összesen 6 nap betanításra, oktatásra kerül sor, melyet 1 fő végez. A szállító a fenntartási időszak végéig magyar nyelven felhasználói terméktámogatást biztosítanak. A HR megoldás egy olyan megoldás, amely segíti a humánpolitikai feladatokat ellátó munkatárs munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, csökkenti a papír alapú adminisztrációt és segíti a cég működési hatékonyságának növelését. A táv- és csoportmunkát támogató megoldás a vállalat belső folyamatait támogatja, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedik, amely rendelkezésre álló adatkapcsolatokat felhasználva a lehetőségekhez képest bárhonnan elérhető. A munkafolyamat-irányító rendszer előre megadott feltételrendszer mentén koordinálja a feladatokat a folyamatban érintettek között és megadja, hogy minden folyamat az előírt korlátokon belül (pl.: határidők és egyéb paraméterek) betartásával valósuljon meg. A munkafolyamat-irányítási megoldás segíti a napi munkafolyamatok átláthatóságát, ellenőrzését, határidők betartását. Az elektronikus iratkezelési megoldás, ami alkalmas iratok különböző formájának nyilvántartására, homogén módon történő kezelésére, az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával egy átfogó tudásbázis kialakítására. A tudásmenedzsment megoldások abban segít, hogy a vállalatban felhalmozott tudás strukturálható legyen, hogy akinek szüksége lehet rá, az könnyen elérhesse. A rendszer támogatja a felhasználók csoportmunkáját, a dokumentumok csoportosítását és kezelését, valamint az egyszerű keresést.

Tervezett befejezési dátum: 2022.05.29.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01534

Kedvezményezett neve: „DR. SYDÓ ÉS TÁRSA” Kereskedelmi és Szolgáltató

A projekt címe: Napelemes rendszer telepítésének támogatása a Dr. SYDÓ ÉS TÁRSA Kft. telephelyén

A szerződött támogatás összege: 1 264 000 Ft

A támogatás mértéke (%-ban), 100%

A projekt tartalmának bemutatása: A fejlesztéssel az egészségház villamosenergia fogyasztásának csökkentése a cél, mellyel hozzájárulunk a megújuló energiaforrás növeléséhez. A jelenlegi éves villamosenergia felhasználás 15773 kWh, melyet a beépíteni tervezett 6,32 kW teljesítményű napelemes rendszer részben váltana ki. Jelen beruházással működési költségeinket kívánjuk csökkenteni, hogy a megtakarítást egyéb fejlesztésékre tudjuk fordítani. A projekt eredményei: ÜHG kibocsátás csökkenés: 5,23 t/év, megújuló energiaforrásból előállított energiamennyiség: 25,0272 GJ/év, napelem által megtermelt energia: 6952 kWh/év. A tetőszerkezet adottságait figyelembe véve 6,32 kW névleges teljesítményű napelemes rendszer telepítése ajánlott. Modul típusa és darabszáma: 16 db Max3-395 polikristályos panel (395Wp teljesítményű), inverter típusa: Fronius Symo 6.0-3-M .A magas technikai színvonalú rendszert a tetőfedéshez illeszkedő kialakítású alumínium tartószerkezetre telepítjük.

A projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés), 2021.05.29.

Projekt azonosító száma: GINOP-4.1.3-19-2019-00555

KAPCSOLAT

+36 30 927 45 55
8200 Veszprém, Kiskőrösi u. 72.